zaterdag 26 januari 2008

Bangkok - 23 tot 28 jan.

Na bijna drie maanden reizen aangekomen in Bangkok. Onze laatste stop... Helaas...
We genieten hier nog volop van onze laatste daagjes. Na Indonesische en Laotiaanse kooklessen, nu ook Thais leren koken. Eef haar verjaardag gevierd door ons te laten verwennen met een traditioneel Thaise massage (eigenlijk knepen de Thaise madammekes iets te hard door naar onze goesting...). Uitgebreid gaan shoppen op de gigantische weekendmarkt. En uiteraard de toeristische hoogtepunten bezocht.

Wellicht zullen we deze blog niet meer verder updaten, gewoon omdat we de meesten van jullie zeer binnenkort hopelijk weer terugzien. En een verhaal in levende lijve is nog altijd toffer he. Tot snel! Joris en Eef.

2 opmerkingen:

marjolijn zei

haai joris en eef,

met veel plezier en (ik moet het eerlijk toegeven)een tikkeltje jaloezie heb ik jullie blog gelezen. Bedankt voor de vele verhalen en rake beschrijvingen - het was genieten! Het zal wennen zijn terug in belgie...
Voor benny en mij zal een bezoekje aan belgie niet voor binnenkort zijn, maar ik laat nog wel iets horen. (Al zal ik er nog even mee wachten - je mailbox zal wel al genoeg overbelast zijn). Groetjes

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.